Plane type: | MIG29AS |
Airport: | Hradec Kralove (LKHK) |
Airline: | Slovak Air Force (SQF) |
Registration: | 3911 |
Author: | Roman Vích |
Date taken: | 09/2012 |
Number of ratings: | 0× |
Number of views: | 1763× |
CIAF 2012
Zdroj Wikipedia: Při startu, přistávání a pojíždění používá letoun jako ochranu před nasáním cizích předmětů do motoru sací otvory v horní části rozhraní mezi křídly a trupem (kterým se slangově říká „žábry“). Hlavní vstupy do motorů se otevírají až po zatažení podvozku.
Myslel jsem, že to ve vstupech do motoru jsou kryty, které se před letem odstraní. Ono to tak není, to je zadeklovaný i za letu? Kudy tam jde vzduch?
3 records
Copyright © 1999-2025 planes.cz | CMS
Jsou to klapky hlavního sání motoru, které zabraňují nasáti cizích předmětů do motorů při vzletu a přistání. Otevírají a zavírají se spolu s podvozkem. Přísun vzduchu do motorů v této fázi letu je zabezpačováno přes "žábry" na horní stranně přechodu křídlo-trup.