Kanadské posily Smartwings se vrátily za oceán

  • 2024-10-11 06:24

Český dopravce Smartwings má za sebou rekordní letní sezonu s flotilou 53 letadel. Šest z nich provozoval kanadský dopravce Sunwing Airlines. Šlo o letadla Boeing 737-800: stroje C-FPRP, C-GOWG, C-GFEH, C-FJVE a C-FFPH měly základnu v Praze, Boeing s imatrikulací C-GLRN pak létal z varšavské základny. Všechna letadla v uplynulých dnech zamířila přes Keflavík na Islandu na svou domovskou základnu v kanadském Torontu. Flotilu jako první opustil 30. září Boeing C-FPRP, jako poslední odletěla v úterý letadla C-GLRN a C-FFPH.

Oba dopravci spolupracují více než dekádu. Česká letadla i s posádkami létají pravidelně přes zimu v Kanadě, přes léto zase kanadská v Evropě.

Sunwing Airlines provozují flotilu osmnácti Boeingů 737. Devět 737 MAX 8 a devět 737-800. 

Připravil: Martin Bernict


Related photos


Comments



Albus - unsigned guest (...85.233...)
2024-10-12 12:30

MK - Tak pokud je kamarad sobestacny tak se muze zeptat sam.

Kanadsky posadky sem prileteli na dovolenou. Litaj podle kanadskych smluv a kanadskeho regulatora. Jejich normy budou rizeny, podle jejich smlouvy v kanade co podepsali jejich odbory s vedenim.
Normy jinak musej dodrzovat vsichni.

MK. (...75.109...)
2024-10-12 03:34

Mir - chcete tim rict, ze ceska strana zanedbala prosloeni posadek a povazuje za normalni, kdyz posadky letaji pres limit?

Ptam se pro kamarada, ktery je treba v UCL.

Pavlína - unsigned guest (...165.0...)
2024-10-11 18:26
Let letos dvakrát

Z Ostravy katastrofa leťěla jsem dvakrát letos...a pokaždé velké zpoždění

Marcel - unsigned guest (...81.112...)
2024-10-11 15:00
Letadla

Já teda letěl s holčičkou do Turecka sice zpoždění tam i spět,ale let probehnul bez problémů a to let do Turecka z Prahy přes ohromný vítr a déšť a zvládli to bravurně..

Mir - unsigned guest (...188.137...)
2024-10-11 14:49

Protože značnou část zpoždění měly na svědomí tyhle jejich kanadský kraksny, co byly každou chvíli rozbité. Pro české posádky to byla akorát buzerace navíc, s odlišnými postupy, piloti neuměli žádat o ready message, neznali jak fungují sloty, po přesažení minuty navíc nad limit odmítali letět, tudíž proto sekli letadlo v Antalyii na pul dne, než cestující a zbytek crew zachránila česká posádka atd atd. Nechápu proč svoje letadla dává SW do Německa a tahá si sem tyhle střepy

Ivan - unsigned guest (...49.252...)
2024-10-11 14:44

Proč nejodpornější?

Vitek - unsigned guest (...80.17...)
2024-10-11 13:15
Hruza

Nejodpornejsi letadlo, ve kterym jsem kdy letel... A o posadce radsi ani nemluvim...

Šárka - unsigned guest (...135.23...)
2024-10-11 12:20
Škoda

Dobře a pohodlněji se v nich cestovalo. Škoda.

Mir - unsigned guest (...188.137...)
2024-10-11 10:01

Doufám, že už se to sem nikdy nevrátí, ale nejsem naivní... Tak aspoň na půl roku od nich bude pokoj.

9 records

Partners


Advertisement
This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website. Further details