Od svého prvního komerčního letu v dubnu 2012 přepravila Volotea již 60 milionů cestujících a pokračuje v růstu. Společnost, na rozdíl od mnohých jiných, prošla mimořádně úspěšně obdobím pandemie a svého úspěchu využívá k postcovidovém růstu.
Volotea se soustředí na obsluhu „tenkých“ linek do těch dovolenkových distancí, kde je menší nabídka, a tudíž i menší konkurence. Této strategii je podřízeno složení leteckého parku. Volotea provozuje 43 letadla, z toho 23 Airbusů A320ceo a 20x A319. V létě 2024 bude společnost obsluhovat 107 letišť v 17 zemích.
Většina letů společnosti jsou lety vnitrostátní, ale v postcovidovém zotavení podíl mezinárodních letů poroste rychleji než vnitrostátních.
Klíčovými trhy jsou Francie, Španělsko, Itálie a Řecko. Kvůli svému zaměření na evropské dovolenkové destinace nabízí společnost v srpnu 4,8krát více kapacit než v nejslabším měsíci, kterým je únor.
Proti velkým nízkonákladovkám, jakými jsou Ryanair, easyJet a WizzAir, je Volotea relativně málo viditelnou společností, která díky správné zvolené strategii dosahuje velmi dobrých výsledků. (Foto: Volotea, Bretagne Economique, planes.cz)
Nebyly vloženy žádné komentáře.
Copyright © 1999-2025 planes.cz | Redakční systém